czwartek, 4 grudnia 2014




Gdzie zjeść z cukrzycą ciążową? W cukrzyce ciążowej da się zjeść coś innego niż własnoręcznie przyrządzone jedzenie. 

Zdjęcie ze strony http://www.fabrykapizzy.pl/

+ Pizza light na cieście razowym w Fabryce Pizzy (Warszawa, Gdańsk, Kraków, Lublin, Piaseczno)

Sprawdzonym przeze mnie daniem jest pizza light w Fabryce Pizzy. Pizza na razowym cieście, podawana z miseczką ogórka, sałaty i pomidora. Najlepiej zamówić tę z dodatkiem kurczaka i szpinaku. Danie to jest super smaczne i daje poczucie "normalnego jedzenia". Po tygodniach zamawiania w restauracjach sałatek z kurczakiem, zjedzenie pizzy było świetną odmianą. Prawdziwe święto w środku tygodnia. Wreszcie można było zamówić "to co wszyscy" i nie spoglądać ze skrywaną zazdrością w talerzyki innych biesiadników powtarzając w myślach "wcale nie mam ochoty na deser, ta sałatka w zupełności mi wystarczy". 

W Fabryce pizzy dostępne są również makarony razowe, jednak tych jeszcze nie próbowałam i nie jestem w stanie stwierdzić jak wyglądają po nich "cukry".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz