poniedziałek, 15 grudnia 2014

Burgery dla słodkich mam. Gdzie jeść z cukrzycą ciążową? 


Jeśli nie wiesz, gdzie spotkać się ze znajomymi wybierz restaurację serwującą burgery, a wszyscy będą zadowoleni. Oczywiście nie mówię o fast-foodach, a restauracjach w których podaje się grillowane burgery z dobrego mięsa. Na nasze szczęście powstają one jak grzyby po deszczu.

 + Dobra jakościowo wołowina
To mnóstwo bardzo potrzebnego teraz żelaza, cynku i białka oraz witamin z grup B i D.
 + Dodatkowa porcji sałatki zamiast bułki
Możesz poprosić o taką wersję burgera, mi nie zdarzyło się jeszcze jej nie dostać. Powiedz wprost, że masz cukrzyce ciążową i nie możesz jeść bułki, na pewno coś wymyślą specjalnie dla Ciebie. U mnie to zawsze dobrze działa. Bardzo polecam warszawskie Bydło i Poidło, gdzie poprosiwszy o dodatkową porcję sałatki dostałam jej wprost olbrzymią porcję.
+ Burger light 
Są miejsca, w których taka opcja burgera jest w karcie. Zamawiając burgera light najczęściej dostaniesz sałatkę zamiast frytek lub czasem też sałatkę zamiast bułki jak np. w Prostej Historii na Warszawskiej Saskiej Kępie.
- Nie zamawiaj frytek, na te przyjemność trzeba będzie trochę poczekać.

Może się wydawać, że taki okrojony z bułki i frytek burger to jedna wielka pomyłka. Jednak w diecie słodkich mam burgery light to świetna alternatywa dla sałatki, która jest z reguły najbezpieczniejszym i niestety często jedynym rozsądnym wyborem w restauracji.

Moje cukry po burgerach nie przekroczyły nigdy 100 mg/dl w godzinę po posiłku.

Uwaga!
- Uważaj na ketchupy, które mają w sobie sporo cukru, najlepiej zamów sos na bazie oliwy.
- Pamiętaj, że w czasie ciąży nie jemy surowizny, więc burger powinien być co najmniej średnio wysmażony

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz